کتاب رایا

کتاب رایا در کمترین زمان ممکن با خدماتی سریع و متمایز آماده ارائه سرویس است.

کتاب رایا

کتاب رایا در کمترین زمان ممکن با خدماتی سریع و متمایز آماده ارائه سرویس است.

کتاب فروشی آنلاین رایا عرضه کننده کلی کتب دانشگاهی ، عمومی ، کمک آموزشی ، مذهبی ، نرم افزار های متنوع آموزشی و ....... در خدمت شماست.
ثبت سفارش به دو صور خرید اینترنتی و تلفنی امکان پذیر است.
021-66414040
www.rayabook.net

  • ۰
  • ۰

قانون توانگری

این کتاب حاصل سال‌های کسادی اخیر و سال‌های زندگی بی‌برکت است. هیچ کس کسادی و زندگی بی‌برکت را دوست ندارد. البته نباید هم دوستشان داشت.
پانزده سال بود که جویای چنین کتابی بودم. در طول آن سال‌ها که در فقسه کتابخانه ها و کتابفروشی‌ها جستجو می‌کردم، دیدم کتاب‌های بسیار درباره موفقیت یافت می‌شود؛ اما هیچ کدام از قوانین ساده و منسجمی که کامیابی را تضمین کند سخن نمی‌گفت.
وقتی بیوه شدم و پسر بچه‌ای روی دستم ماند که می‌بایست او را می‌پروراندم و وسایل تحصیلش را فراهم می‌کردم و آینده‌اش را سروسامان می‌دادم، شروع کردم به جستجوی این کتاب، چون نه آموزشی دیده بودم که بتوانم کار پیدا کنم و نه منبع درآمدی داشتم، حاضر بودم جانم را بدهم تا راه و رسم مقتدرانه اندیشیدن را بیاموزم.
تا مدتی دچار افسردگی و بیماری و تنهایی و تنگدستی و احساس شکست کامل بودم. گویی تمام جهان بر ضد من جبهه گرفته بود. به هر چه دست می‌زدم خراب از کار درمی‌آمد. اما آب و نان، دروغ نبود! می‌بایست خرج پسرم را درمی‌آوردم و استطاعت شکست خوردن نداشتم. پس به خاطر او هم که شده – و همچنین به خاطر خودم – می‌بایست موفق می‌شدم.
عاقبت در خرابترین حال جسمی و روحی و مالی‌ام درباره قدرت اندیشه و کاربرد آن برای موفقیت یا شکست آموختم. دریافتم که شکست اساسا ثمره اندیشیدن به شکست است. پی بردم که استفاده دست از ذهنم می‌تواند کلیدی برای زندگی سرشار از سلامت و سعادت و ثروت و موفقیت باشد.
به محض پی بردن به این راز شگفت کامیابی، جزر و مد دگرگون شد… .

فهرست مطالب؛
– حقیقت تکان دهنده
– قانون اصلی توانگری
– قانون خلأ
– قانون خلاقیت
– قانون تخیل
– قانون فرمان
– قانون افزایش
– گرایش توانگرانه
– کار، راهی قدرتمند
– استقلال مالی
– قانون محبت و خیرخواهی
– قانون دعا
– قانون اعتماد به نفس
– قانون پشتکار و مداومت
– با قروض چه باید کرد؟
تندرستی و اندیشه توانگرانه
و … .


انتشارات

پیکان

مولف

کاترین پاندر


برای سفارش یا اطلاعات بیشتر لینک زیر را درآدرس بار مرور گر خود کپی کنید
https://rayabook.net/bookid/30699
  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • raya book

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی