کتاب رایا

کتاب رایا در کمترین زمان ممکن با خدماتی سریع و متمایز آماده ارائه سرویس است.

کتاب رایا

کتاب رایا در کمترین زمان ممکن با خدماتی سریع و متمایز آماده ارائه سرویس است.

کتاب فروشی آنلاین رایا عرضه کننده کلی کتب دانشگاهی ، عمومی ، کمک آموزشی ، مذهبی ، نرم افزار های متنوع آموزشی و ....... در خدمت شماست.
ثبت سفارش به دو صور خرید اینترنتی و تلفنی امکان پذیر است.
021-66414040
www.rayabook.net

  • ۰
  • ۰

وقتی خدا را در زندگی خود پیدا کردم اقرار کردن برایم آسانتر شد اقرار کردن که همان اعتراف کردن صادقانه می باشد باعث شد تا درهای رحمت و دریچه ی بهبودی را به سوی خود باز کنم چرا که متوجه شده بودم که هیچ چیز بهتر از راستی نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتم با یک اقرار صادقانه زندگی جدیدی را برای خود رقم بزنم .

زندگی که دیگر اثری از مواد مخدر و نقص هایی که زندگی مرا به آشوب و تباهی کشانده نباشد به همین دلیل باید اقداماتی را انجام می دادم یکی از آن اقدامات تولید صداقت بود .

من باید یاد می گرفتم که دیگر دروغ و ناصادقی جایی در زندگی من ندارد اکنون باید یک چیز تازه جایگزین آن بکنم .









انتشارات سیمین
مولف حجت الله کنف چیان




برای سفارش یا اطلاعات بیشتر روی لینک زیرکلیک کنید.



https://rayabook.net/bookid/25327

  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • raya book

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی